ckmkoznr yok bebeğim kişiden kişiye değişiyor o. Dediğim gibi benim sadece bel ağrım vardı ki o bel ağrısı hamile kalmadan önce de vardı hep. Bende adet olacağıma falan yormuştum hatta ki adet tarihime de 10 gün vardı bel ağrım başladığında, hiç ihtimal vermemiştim. O yüzden çok belirtilere takılma sen. Ben 24 haftalık hamileyim hala daha hiçbir hamilelik belirtisi yaşamadım düşün.