ayse349 Hangi hastaneye gidersen git seni haseki’ye sevk edicekler hayvan yaralanmalarinda hatta en ufak bir cizikte bile oraya gonderiyorlar. Ben de yasadim ama benim ev kedimdi sadece daha zamani gelmedigi icin asi yaptirmadim veterinerimle de konustum. Sana yap ya da yapma diyemem ama bana oradaki doktorlar da en son 40-50 sene once kuduz vakasi oldugu ve Kars’ta bir kopek yuzunden oldugunu soylediler. Kedim evden hic cikmadigi icin ben yaptirmadim 10 gun sonra da imzayq gittim. Hayvan hala hayatta bir sorun yok diye takibe aliyorlar ama seninkisi sokak kedisi. Insallah saglikla gecer bu surec👍🏼