Hilal2810 Merhaba arkadaşlar aranızda reyapta doğum yapıp oda süslemesi yapan var mı? Masa ile ilgili sorum olacaktı. Reyaptaki bayan masanın boyuna 1.80-80 cm dedi ama bana çok büyük geldi. Aranızda bilgisi olan varsa duruma göre örtü alacağım.