Ben dünde yazmıştım sabah tansiyonum normaldi 2-3 saat kadar bulanıklık oldu gözlükle bile sonra düzelir gibi oldu ama akşm tansiyonum 16-9 a çıktı acile gittim gitmeden limon yemiştim 11-8 olmuş sonra nst çekildi bir sorun yok ama yünede takşpte kalacak