tektanemmmm Cidden çok yoruldum ne yapıyorsunuz? Yemek yapamıyor um ayakta duramıyorum ... daha bir sürü şey Doğum için en etkili yöntem ne olabilir sezeryan olmamak için artık kendimi zor tutuyorum niye gelmiyor bu kız🥺🥺
Busra05344 tektanemmmm 38+2. Artık bende çok bunaldım gelmiyor 🥵. Devlete gittim için sezryan en son çagre diyor doktorum
FindiksMom tektanemmmm 39+1 😣 çok sıkıldım çok yoruldum psikolojim bozuldu artık çık ya artık diyorum delircem 😣
Gizemmciik tektanemmmm canım 39+1 yarın dogurcam hayırlısıyla sezeryan. Ama heycandanmıdır bılınmez o kadar enerjıgım kı tum halıları kaldır sıl supur topla atom karınca gıbı oldum 🤣
tektanemmmm FindiksMom ben de 39/3 aynı duyguları yaşıyoruz ne yapacaz? Gerçi herşeyi denedim de olmuyor gelmiyor
Busra05344 tektanemmmm öylee durumum olmadıgından devlette doguruyorum degil ama. Devlet sorumluluk alıo özel almıyor diye mecburen gidiyorum
Aisha-123 Bende bekliyorum 39. Haftadayım ve midem çok rahatsız her yediğim bir süre sonra ağzıma geliyor doğsun istiyorum sabırsızlıkla doğacağı günü bekliyorum🤷🏻♀️
tektanemmmm Busra05344 birşey olduktan sonra sorumluluk alsalar ne olur almasalar ne olur bence bu aralar özele görünün