Eren1merve 34+3 devlet hastanesinde kontrolümuz olduk 2 kg normal dedi tabi babalar göremediği için ozel tip merkezine ugrayalim dedik 2450 kg tombul oglunuz var dedi hangisine inanmaliyiz resminde de gayet tombul yüzü var
Asli9214 Eren1merve bende 36haftalığım önce devlete gittim 2900 dedi iki gün sonra kendi doktoruma gittim 2660 dedi anlamadım cihazdan dolayımıdır bilemedim
babyUras_ Eren1merve cihazdan cihaza fark ediyomus bana bi doktor sureklı takip edildiğin yerde baktır kilosuna demişti aynı cıkmıyo arada farklar olabiliyo demişti
babyUras_ Eren1merve ya normaldede ölcümler tutmuyomus dogunca bile kilosu az yada cok farklı cıkabiliyomus yani net bi ölcüm yapamıyolar saglıklı olsunda kilosu az yada cok önemli değil ☺️
Haskubkugu_24 Pellini 400 gramdan çok daha fazla yanılma payı suyum gelmişti doğuma alınmadan önce bebeğin kilosuna bakılmak için ultrasona alındım 3400 gram denildi 4-5 saat sonra doğan oğlum 4300 gram çıktı😂😂 bayağı 900 gram yanlış tartılmış
Eren1merve babyUras_ inşallah cümlemizinki sağlıklı olsun benim kilo takıntım yok zaten normal doğumdan çok korkuyorum kilosu fazla olursa nası olur bilemiyorum 😆