Merhaba kızlar...
Bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim. Doğum yapalı 1 hafta oldu. İlk doğumumdu öncelikle muhteşem bi duygu. Sabaha karşı 3 - 4 sancı felan geldi sonra gitti sabah uyandım yataktan kalktığım an ayak bileğime kadar su aktığını farkettim tabi evde yalnızım eşim şehir dışındaydı eltimi aradım durumu anlattım gelip hastaneye götürecez dediler gittik hastaneye doktora durumu anlattım alttan bakıldı hiç açıklığın yok suyun olmayabilir dedi nst ye bağladı sancı çıkınca sordu ağrın var mı die bel ağrısı dedim ultrasondan baktı direk yatış dedi saat 13.25 yatışım yapıldı sancım olmadığı için 14.00 suni sancı vermeye başladılar. Gecenin ikisi sancıdan kıvranıyorum gelip bakıyorlar sadece 1 cm açılmış diolar tabi bnm moralimde düştü 12 saatte 1 cm açılmıştı sabah iyice dayanılmaz bi hal aldı hastaneyi inletiyom sesimle. Beni sezeryana alın dayanamıom die saçmalamaya başladım bi ara. En son baktılar 6 cm dediler suyunu patlatacaz dediler. Patlattıktan snra sancılar üst üste gelmeye başladı. Bırakın gidicem dayanamıyorum dedim kalkmaya çalıştım tabi nereye gidecem elimde serum sesimi duyan ebe geldi baktı tamam doğumun başlamış başlıyoruz dedi derin nefes al ve güçlü bi şekilde ıkın dedi 15 dk uğraştılar olmadı doktorum geldi destek vermeye başladı yine olmadı başka doktor çağırdılar hadi kızım bak bn sana yardım edecem sende bana yardımcı ol sancın geldiğinde derin nefes alıp nefesini tut ve ıkın dedi 3 kere denedikten snra 14.06 da mucizem geldi 😍 solunum sıkıntısı var die yoğun bakım ünitesine aldılar. 1 gün kaldı eve döndük. Şuan yanımda uyuyo. Çok sancılı ağrılı geçti 24 saat sancı çektim ama değiyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin Ve doğum yapacaklara tavsiyem sezeryan düşünmesinler yanımda yatan kadın sezeryandı hali berbattı. Doğum sancısı korkusundan sezeryana yönelenler var dikiş ağrısı da çok fena 1 ay yatağa bağlı kalan var bnmki sadece bi tavsiye😊 merak ettiğiniz bişi olursa sorun 😊 uzun oldu kusura bakmayın😊