haziransekiz Busra05344 ay ben de 36+4üm ben bile şuan hadi gelsin kafasındayım 36ya bir girdim zaman geçmek bilmiyor anacım😂
Ezgisu Busra05344 tam 38 hafta suyum fazla olduğu için 39 a kadar bekletebilecek. Haftaya bugun allah nasip ederse Doğum . Kilosu 3800 . Başı aşagı inmiş ama kanala girmemiş henüz normal Doğum gözüküyor bana ama ne olur bilinmez son dakika. Sizin kaç kilo Doğum belli mi
Busra05344 ygmrptk 😄 benimkide gelmek istemiyor. :) evde yalancı sancı doktor amcasında tık yok el sallıyor :)
ygmrptk benim daha yalancı sancılar da başlamadı az önce 8km yürüdüm bakalım her gün bu tempoyla gidersem belki😅 sizin kuzucuğun kilosu nasıl?
Busra05344 ygmrptk 3780 dedi bugün doktor. Ama. 😂😄😁 dogdugunda kaç olur bilmiyorum. :))))). İri bebekmi diye sordum hayır haftasıyla uyumlu dedi :))).
Busra05344 ygmrptk yürüş pilates hurma hepsini deniyorum bende ama yok yok ben kavuşmak istedikçe o gelmiyor 😂😄👶
Omuselisa Bende 38+3 um zaman gecmiyorr. Akintisi cok olan varmi kizlar. Benim beyaz ve kati akintim var neyin nesii anlayamadim.🤷🏼♀️
ygmrptk Omuselisa günümüz aynı ve benim de çok yoğun akıntım oluyor hatta çogu zaman birden çok yoğun bişey geldiğini hissedip tuvalete koşuyorum bakıyorum akıntı😅
Eddacan ygmrptk benimde öyle 38+2 ama her kalktığımda bi avuç akıyor seviniyorum belki doğum başlar diye ama nerdeee. Yalancı sancılar desen var ama gelen yok
Omuselisa ygmrptk valla gelesi yok hic bu bebislerin😂 ben artik tuvalete kosmaktan yoruldum. Sanirim 40 bulcaz. Hicbir belirti yok cunku
ygmrptk Eddacan ama okuduğum kadarıyla yoğun akıntı da bi belirtiymiş önümüzdeki haftayı bekleyelim bakalım 🙏
Busra05344 Ezgisu 3780 gram dedi canım bugün benimkinde dönmüş normal gözüküyor ama gelmezse 42 kadar yolu var dedi doktor 🤭