Kızlar gece saat 2 buçuktan sonra belimden kasıklarıma doğru ağrı girdi adet aprısı gibi bebeğin toplanması sertleşmesi ile Ağrı bir arada çok kötüydü. Sabaha kadar sürdü çok korktum 😟... sabah hemen devlet hastanesine gittim çünkü doktorum 45 dakika uzaklıkta aynı şehirde değiliz. Devlette nst çekildi sonra orada ki kadın Doğumcunun sırasını bekledim baya sıra vardı sonunda doktora gösterdim ve bana sancı var ama cihaza güvenmiyorum çok alakasız Çıkmış kendi doktoruna git dedi 🙄😱 neyse eve geldik ağırlarım azalmaya başladı hemen uzandım ve uyumuşum... şu an daha iyiyim ara ara baskı hissediyorum ağrı oluyor ama gece gibi değil. Başına gelen oldu mu bu haftalarda ?