Merhabalar 18. Hafta da ultrason da doktor bakarken 1 adet kist olduğunu söyledi beyninde koroid pleksus dedi bebekte diğer hiç bir yerinde bir şey yok ama detaylı da da bir baksınlar denildi bnde şuan bekliyorum doktor bunun geçici olduğunu söyledi ama internette kötü yorumlar da var bu konu hakkında bilgisi olan böyle bir şey ile karşılaşıp Doğumdan sonra bebeği hakkında Bilgi verebilecek olan varsa ?