Ask61 hilal89 ben de aynıyım şu beslenme konusu canımı sıkıyor resmen onu düşünmekten psikolojim bozuldu vicdan yapıyorum ama midem bulanıyor yiyemiyorum napıyım 😭
feyzaa34 hilal89 bende o haftalarda hiç bisey yiyemezdim 4 kilo verdim sonra normale döndü iştahım 5 kilo aldım 27 haftalığım yine kesildi iştahım ama korkma canım bebişler besleniyor ☺☺ benim bebişim allaha şükür haftasına göre iyi🤗