MomNalbant Mide yanmasına ne iyi geliyor arkadaşlar ne yediğime dikkat etsem de aşırı mide yanması var boğazıma kadar çıkıyor uyutmuyor artık kusma isteği oluşuyor .. lütfen önerilerinizi yazın 🙏🏻
Nursemomm MomNalbant mineralli sade soda rahatlatır bide yağlı acı ve baharatlı yemeyin çok ileri düzey yanma ve kusma olursa dr unuza bildirin size ona göre tedavi uygular
Esenn1 MomNalbant Mide yanması için eczanelerde satılan sakız gibi şeyler oluyor canım onlar çok iyi geliyor tabi önce doktoruna danışmalısın.
Mucizem91 Kızlar kaç haftalıksınız bende de çok var mide yanması özellikle gece daha çok oluyor 10+3 haftalık hamileyim dha erken degil mi mide yanması için
MomNalbant Melisatsss süt içiyorum max 15 dk rahatlatıyor sonra devam :/ önceden süt çok iyi geliyordu şimdi etkisini göremiyorum ama elmayı denicem 👌🏻 Çok sağol
Nebahathumeyra Ben mide yanmasına çareyi kefir de bulmuştum omu d ağırsan bir arkadaş söylemişti dua edeceksin bana demişti gerçekten ettim 😊 hem sağlıklı hem de çok iyi geliyor mide yanmasına gerçekten
Ngovercin Kızlar Rennie duo var şurubuda var ağızda çiğnemeli olanıda resmen ağzınıza attığınız anda yukardan aşağı o yanmanın geçtiğini hissediyorsunuz hamilelerin kullanabildiği tek ilaç 🙏🏻
Hilall2610 Gaviscon surup var kaö ay çektim ilaç içmemek için en son aldım ama cok nadir cok kötğ olursam kullanıyorum bi kasık bile içer içmez bogazımdan inmesiyle ferahlatıyo naneli kokusu var zaten bitane alın bulundurun faydasını göreceksiniz
Mucizem91 MomNalbant ya bende son aylarda olur diye biliyorum da normal mi acaba ya Bi sıkıntı olmasın
NILGUNAR MomNalbant walla ben doğal zeytinyağı ekmek yiyerek bastırmıştım.:: hala ara ara oluyor her midem yandığında zeytinyağına ekmek banıp yiyorum 😊😊
Mehtaponur MomNalbant canim yaklasik 2 saatir bende ayni seyi yasiyordum ama dolapta armut vardi ondan yedim yaklasik 30 dakikadir cok hafif geciyorr
MomNalbant Mucizem91 yok ya sıkıntı olmaz bazı annelerde daha erken başlıyor duymuştum yanii sıkıntı yapma .. ama için rahat edecekse doktoruna danış yine de :)