Handeyldz01 16 haftalık gebeler bende dahil bebek haraketi hissediyoruz demiştik gaz olmadığında kas seyirmesi olurmuş bebek sanmamız normalmiş 20.haftadan sonra hissederiz inş
PembeKoala Ben 20 haftalık hamileyim daha yeni yeni hissetmeye başladım biraz daha sabır :) Handeyldz01
Nebahathumeyra 9-10 hastalıkken hissediyoruz diye inat edenler görse keşke bu yazınızı😊 2. hamileliğim de bile 19. Haftanın sonuna doğru hissetmiştim