Asenadgdvrn benim kronik mantarım var cnm ayda 2 kes oluyorum ancak bu fitille rahatlıyorum içinde 2 tane var birini bugün koyduysam diğerini 3 gün sonra koyuyorsun bitanesini kullanıp dgerini kullanmazsan tedavi tamamlanmamış oluyor yenide nüksediyor,ilacın adı gayno-lomexın