Kızlar 5+4 haftalık hamileyim ayın 8 nde özel hastanede kan verdim takip edildiği hastane de değerim 2153 lerde iken çarşamba günü doktorum keseyi gördü ve bazı testler istedi bir kaybım var diye neyse devlet hastanesinde çarşamba test lerin içinde beta da vardı sonucum 1380 çıktı bugün geldim doktor değerin düşmüş dedi ve vajinal ultrason da kese hala var bebek görünmüyor dedi sonrada sanki bebek ölmüş dedi yüksek ihtimal ile kalbı durmuş dedi kan verelim ona göre değerlendirelm dedı ben birton ağladım tam 4 saattir sonucum çıktı 35793 betam şuan ben bukadar ağladım hüngür hüngür bunun vebalini nasıl çekıcek yada hala aksı bir durum mu var bilmiyorum doktorumu beklıyorum benim aklıma devlet hastanesindeki cihaz ile alakalı düşük cıkmıstır diye geldi siz ne yorum yaparsınız bu duruma