Çok şekerli bir su içtiğini düşün normalde şekersiz çay kahve vs içen birisine fazla gelir ama şeker ölçüsünü 3-4 baklava olarak örneklendirildiğini görmüştüm nette şekersiz içeceğe alışık olanlara tadı normal olarak kötü geliyor ben henüz yaptırmadım ama önceden şekerim çok düşerdi o sebeple doktor şeker testi yaptırmıştı. Yani bu kadar büyütülüp abartılacak bir şey yok bir çok kişi bu konuyla alakalı post açıyor. Umarım bu yorumum herkes için açıklayıcı bir son olur. Yani normalde tatlı türlerini çok tüketen bir insan zaten totalde o şeker oranını almış oluyor bu içecekle tekte alıyorsunuz gibi düşünün