Sengulkrgz ya sanki öyle birşey var canım ama damar mı atıyor gibime geliyor. Hışırtı, hırıltıyla gibi hani öksürek olunca göğsümüZ hırıldar gibi olur ya öyle birşey sanki. Kilomdan mı ki diyorum. Çevremdeki herkes 3. Ayda canlanır çocuk beş ay bitti şöyle böyle. Babannem bile öldürüyor çok ilaç içiriyorlar bebekte birşeylik var yok diyorum inandıramıyorum. Hissetmeyincede içimi korku kaplamıyor değil doktorumda hissetmen gerekiyor diyince 🥺