Selimfirdevs Merabalar üzülmek bebeğe zararı oluyormu mesela ben hemen ağlayan üzülen biriyim hamileliktenmi ne eşim birşey dese ağlıyorum bebeğe zararı olur diyede korkuyorum agladigimda acaba hissediyormu diyede korkuyorum benim gibi olanlar varmi
GuelGltkn Selimfirdevs hissediyorlar ben stress oldugum zaman ve ya biseye üzüldügüm zaman bebegin hareketleri cogaliyo ve karnim sertlesiyo
duygu34 Selimfirdevs ben de üzüldüğümde ağrı hissediyorum bebekler hissediyor mu bilmem, hissediyorlardır belki evet ama üzüldüğümüzde stresin vücutta sebep olduğu adrenalin yükselmesi tansiyon düşmesi-yükselmesi gibi değişiklerin mutlaka bir etkisi vardır bence
Cansumeryem Bebekler hissedermiş sen ağladığında ağlar sen mutlu olduğunda gülermiş esimin kuzeninin karısı demisti