20 haftalık gebelikte açılma varmı diye alttan muayne oldum devlet hastanesinde, bugün peçete koyuyorum altıma onda 2 damla açık pembe kan gördüm çok açık renk tahriş oldu gibi muayne de bi aletle çok acıdı ondan mı ki , slttan muayne olup öyle olan varmı normal mi acaba lekelenme