Bugün vuruldum tetenoz aşısı 19+5 im haraketleri için bişey söylemediler ben doktoruma sordum vurulabilirsin aşını sorun yok dedi kalp atışlarını dinletti önce sağlık ocağındaki ebe sonra aşı vurdu. Bana da ilginç geldi bak şimdi ben de hissetmiyorum hareketlerini daha ilk gebelik olduğu için normal dendi