MReyhan çok 😒 ama hastane çok temiz ve dediğim gibi doktor çooook ilgili çok iyi, sen sormadan o herşeyi detayına kadar anlatıyor. Geçen hafta ilk defa gittim, ikinci gebeliğim, gittiğim 4.doktorum o ama inan ondan daha iyisi ile karşılaşmadım.
Aynı hastanede başka bir doktora gittim ilk ama Diğeri asla ve asla bunun kadar iyi olamaz. Çok severek gidicem bundan sonra kontrollerime inşallah😍