EsZe Mamyyy ben de burda duyup depend aldım. Henüz doğum yapmadım. Yine burdan duyup 55 kilo olmama rağmen L beden aldım 😀 aşırı rahat bi şeye benziyo 😊
Sakura-chan Mamyyy hasta bezi altına seriyorsun o başka bişey sızıntı falan olursa yattığın yer pislenmesin diyeseriyorsun . Bence onu da al zaten kullanmassan bebek alt açma bezi yaparsın
Mamyyy EsZe ayy bn çok kilo aldım bnde büyük beden alayım zayıfken kilolu olmak çok farklı çat çat çatlıyor insan😀
EsZe Mamyyy valla 31 haftalığım 2bucukkilo aldım ama göbeğim benim de çat çat çatladı 😂 neler sürdüm neler hem de 😑
Sinembuse Ben iyiki almışım depend okadar çok işime yaradı ki eger almamış olsaydım bütün eşyalarım maf olurdu 2 paket kullandım hastanede doğumdan sonra baya kanama oluyor faydası cok oluyor .