Glshalii bizde bugün tam 38 hafta olduk , yarın doktor kontrolüm var , bende normal Doğum yapabileceğimi düşünmüyorum dediğin gibi vajinal muayeneyi bile düşündükçe aklımı kaybediyorum sanki , acıdan ağrıdan değil normal Doğum olayından aşırı korkuyorum , asla cesaretim Yok , saatlerce sancı çekip son anda Doğum başlayınca yapamayıp sezaryene alınacakmışım gibi geliyor o yüzden hiç o topa girmek istemiyorum , yarın doktoruma söyleyeceğim sezaryen yapmasını isteyeceğim bende . Ayrıca ablam 3 tane sezaryen Doğum yaptı Bir gün bile yatmadı eve geldikten sonra hep kendi işini kendisi yaptı