Veranur Bebek_ ben varım canım dana önce düşük yaptım ikinci hamilelkte doktor beni hemen il sağlık müdürlüğüne yolladı orda kan verdim sonucun cıkmadı 15 günden fazla sürdü sonrasnda pıhtılasma oldugunu öğrendim ve iğne kullanıyorum
Bebek_ Seda5892 nasıl öğrendin canım onu kan sonucunda ne cıktı degerin bnde bugün kan verdim korkuyorum daha önce düşük yptin mi
Seda5892 Bebek_ genetik test yaptırdım canım daha önce düşük yaptığımdan dolayı. homozigot heterozigot falan yazıyordu
Veranur Bebek_ ilk zamanlar heryer morarıyordu yapmayı öğrenene kadar hemsireye yaptrdım suan kendim yapıorum morlukta olmuyor kolayda yapıorum insan alısıyor canım