Zuhrem 38+6 sancılandım 2 gün şancı cektim ilk çocuğum sezeryan olduguicin ikinciside olmak zorunda sali gunu sabah erkenden gittik hastaneye doktorum servise gelmisti 8 gubi usg ile baktı nstye bağladı saat 10.20 gece gibi sonda takılıp ameliyathaneye alındım. Ameliyat masasında oturumuma gelip omuzları düşürdüm anestezi uzmanı yorgun oturmalı omuzları düşür öne egilmemi söyledi hiç shissetmedim spinal yapıldı o sırada doktorum geldi batikonlandim biseyler yapiliyordu sadece acı yok hissettim ama yapılanları o esnada biraz nabzın düşünce ilaç yaptılar daha iyi oldum bi ara kustum bebek çıkarken sonra bebeğin sesini duydum onu gösterdiler gitti o benim dikişlerim atılıyordu o esnada bitince bi odaya aldılar biraz durdum nabzın tansiyonum kontrol edildi odama gectim ameliyattan 3 saat sonra su içtim ameliyattan 8 saat sonra çorba içtim aksam 8 gibi yürüdüm kayısı erik hoşafı götürdüm giderken mutlaka götürün gazım büyük lavabom hemen oldu biraz ağrılar oldu iğne yaptılar sadece sezeryan olunca süt geç geliyor onada mama verdik korku oluyor ama değiyor çok şükür evimizdeyiz dün öğlen çıktık yavaş yavaş sutumde gelmeye başladı ağrılar oluyor hafif sezeryandan 3 gün geçti bugün banyo yapmamı söyledi doktorum pansuman gerek yok en iyi pansuman banyo dedi 2 gün aşırı banyoonerdi ön gün sonra kontrol şimdilik böyle allah hepinizin bebeğini kucağına sağlıcakla almayı nasip etsin