Elissaaa o şekilde biraz kafa karıştırıcı oluyor. Arkadaşın yazdığı da doğru aslında, biz örneğin 3aylığın üzerine gün ekleyince daha anlaşılır oluyor. Hanımefendinin bahsettiği şekilde direkt geçiş oluyor 3 ay 2 günlük değil de 3 ayı geçtiği için 4 diyor ama öyle biraz karışık 🙈 o da farklı bir bakış açısı. Bende bildiğim şekilde ekliycem şimdi 🙈