clmmmmm ben 2 gün önce muayene için kontrole gittim, kese gözükmedi. 23günde bir adet olduğum için adet görmeyince şüphelendim. Kese gözükmedi ama içimde rahat etmedi. 2 tane gebelik testi aldım ikisinde de kırmızı iki çizgi çıktı net şekilde. 2 gündür acilde kan veriyorum 436dan 12 saat sonra 508e yükseldi. Ama henüz kese falan gözükmüyor.