16 haftalık hamileyim doktor bugün erkeğe benziyor dedi daha sonra belli değil gerçi her yeri kordon dedi.bende kız hissediyorum çevremdeki herkeste kız diyor bende kendimi hep kıza hazırladım hep kız hissediyorum isim bile kızınki hazır😂 tabiki sağlıklı olsunlar o sürekli yüreğimizde olan dua ama bilemedim yani değişen oluyor mu net ne zaman öğrenilir