hacerpamuk Kızlar Sincan koruya gitmeyi düşünüyorum. Bu iki doktorun ismini çok duydum sizce hangisi. Hangisine gidip memnun kaldınız ya da kalmadınız bilgi verir misiniz lütfen. Ayrıca Doğum yapanlarda hastane ilgi vs hakkında düşüncesini yazabilir mi
Ema hacerpamuk ceylan hanıma gidiyorum ilgili sakin tatlı bi bayan ben memnunum 35+4 olduk Hüseyin bey için de hep iyi şeyler duydum yalnız bi kaç hafta önce arkadaşımın arkadaşı ona gidiyordu sen normal doğuramazsın bebek çok kilolu deyip sezaryen günü vermiş kızın sezaryen günü gelmeden suyu gelip normal doğurdu buda bana ilginç geldi
Aysetugra hacerpamuk bende Hüseyin beye gidiyorum dogumuma az kaldı normal dogumdan korkuyorum dedim ama beni kendisi normal dogum konusunda cesaretlendirdi bi süre önce bi tanıdıgım da sezaryen istedi ama onu da normal konusunda cesaretlendirip normal dogurttu cok ta memnun kaldı .
isyo Ema sizin yorumunuzla faika hanıma gitmeye başladım ben de. Allah razı olsun her an duam da. Siz yazmasaydınız belki de hala düşünüyor olacaktım sizden de Allah razı olsun 😊 çok memnunum
Ema isyo o günde olduğu gibi bugünde memnuniyetimi dile getirdim birazcıkta yardımım dokunduysa size ne mutlu bana💕