Dorukunannesi95
benim de ilk gebeliğim bende ilk başta tedirgin oldum kimisi yaptır kimisi yaptırma dedi, doktorum da yaptırmanın faydası var dedi bende yaptırdım. Aç karnına kan aldılar peşine kutu kola büyüklüğünde şekerli içecek verdiler benim ki elmalıydı çok da güzeldi 😅3 dk içinde bitir 1 saat sonra yine kan alıcaz dediler aldılar o şekilde oldu. Ama biri yüksek çıkınca yarın yine yapıcaklar aynı işlemi umarım şekerim çıkmaz🙏🏻 Gerçi gebelikte çıkması normalmiş ama benim ki bayağı yüksek çıktı etraftakilerin demesine göre şeker çıkarsa doğurana kadar insülin vereceklermiş inşallah bisey olmaz bakalım 🙏🏻🙏🏻