Hanimlar 5 gündür igne gebeligimim basindan beri fitil kullaniyorum 10+5 haftalik hamileyim igneyi ilk oldugum gun agri dayanilmazdi her vuruldugumda hemsireye sormama ragmen bisey olmadigini normal oldugumu soyledi dun 6.da baska bi hemsire geldi ve bu dercee kizarmanin bu derece yanmasinin ve sismesinin normal olmadigini soyledi doktoruma gittim bugun ve alerjim oldugunu soyledi ! Hemsire ihmali yuzunden 6 gundur sancilar icindeyim oturamiyorum kalkamiyorum yatamiyorum yagli igne oldugunu biliyodum acicaginida biliyodum ama kizarip sismesi yanmasi normal degilmis simdi kullanmamam gerekiyormus bebegim iyi diyor ama insallah kullanmadigim icin bisey olmaz simdi ceraha gistermem gerekiyormus oraya geldim kullananlar dikkatli olsunlar lutfen