Merhaba arkadaşlar. 30 haftalık hamileyim her muayeneye gidişimde sağlık ocağında tahlil yaptiriyorum sonuçlara göre aile hekimim decavit ilaç verdi fakat kendi doktorum gerek olmadığını söyledi kesti ilacı uzun zamandır kullanmıyorum. Bugün yine sağlık ocağına gittim ilk defa böyle birseyle karşılaştım tüm gebelerim decavit kullanıyor dedi. Ne yapsam bilemedim. Sizler kullanıyor musunuz faydası mi olur zararı mi olur bilemedim