14+3 en rahat hafta diyorlar  çok karnım ağrıyor gaz sancısı basınç yapıyor karnım geriliyor patlıcak gibi kusmalarım hala devam ediyor ne yesem çıkarıyorum halsiz kalıyorum sürekli işteyim bide ,başıma vurdu ağrı artık normal mi bunlar ya kızlar yaşayanlar varmı bunları doktor kontrolume daha 1 ay var