Denizanne svgi bende böyle bi başlık açacaktım 36+3 üz şuanda özellikle 2-3 gündür büyük tuvalete çok çıkıyorum ishal değil ama. Normal demekki acaba ne zamana doğururuz
Gulnar44 svgi Bende 36+4 um ayni idrara surekli cikiyorum buyuk tuvaletimde hergun var ama ishal degil ama idrar olunca altdan cok kotu kasilmam oluyor dayanamiyorum
svgi beyzayagiz benimde aynısı yakın zamanda kurtuluruz inş kız benim erken gelir derler bilmiyorum kız için
Mervemommm svgi aynısını bende sorcaktım valla bugun tam 36 haftalık oldum aynısı bende de oluyor afedersiniz çok sık tuvalete çıkıyorum İnternete baktığımda artık doğum yaklaştığı için bebeğin baskı yapmasından oluyormuş
Gulnar44 Kizlar hepimizin hemen hemen haftalari ayni cinsiyyetleriniz ne cok merak etdim🤔😊 benimki kiz🤗
benoanne Benimde kız ve 35+5 ız kızımla ve aynı benimde karnımı üşütmüşüm gibi bir ağrı oluyor ve her gören karnın çok aşağıda diyorlar. Ve zor yürüyorum yürümekte zorluk çeken var mı peki
Hulyalp svgi normal artik canim bebek asagida bagirsak ve idrar kesesine surekli baski halinde. Bende idrar yaparken zorlaniyorum bi sanci giriyo sanki bebisler cikacak o an. Ikinmamaya dikkat ediyorum. Tuvaletimi bile yavas yapiyorum korkuma
benoanne Gulnar44 aynen canim banada oyle diyorlar ama bugun kontrolum vardi erken dogum riskin yok dedi ama bebek bas asagiyaymis ondan oyle duruyor sanirim. Ve alt karnımda çok baskı hissediyorum yerimden kalkarken bile acıyor sende de oluyor mu