defne55 Ezgisare ahh ahh sırt üstü yüz üstü yatmaya alışkınım ama sol veya saga yatmam gerekiyor yatamıyorum ters geliyor uyuyamiyorum arada bir bende senin gibi kendimi pozisyon değiştirmiş olarak buluyorum inşallah bisey olmaz 😑
Mom72626 Haribo42 camım doktora sordum oda dedi ki yüz üstü yatmadığım sürece istediğin gibi yat dedi
Haribo42 Mom72626 benim doktorumda bu konuyla ilgili hicbirsey demedi bana ben nasil rahat edersem oyle yatiyorum napim tskler canimmm
Mlssa Ezgisare Doktorum bana sağa ya da sola yat,yan yat yani dedi. Sırt üstü yatma dedi🤷🏻♀️ Çok nadir sırt üstü yatıyorum.
gLycn_ Senayuksek benimde fitik var ve en rahat sirt ustu uyuyorum bende 😔 solada yatsam vucut alisik oldugundan hemen sirtustune donuyor uyuyunca sabah hep oyle uyaniyorum doktorum rahatsiz olsan donerdin zaten ama fark edince dönersin soluna diyor 🤷🏻♀️