Fidansvnccm ayseegul_20 canim ilk muayne vajinal ultrasonla bakiliyor diye biliyorum haftanda kucuk ya ondan sanirim
ayseegul_20 Fidansvnccm 6+4 degerimde 5000 lerde bu haftada kalp atışları ble duyuluyo da doktor haftaya gel dedi iste
Herseyimoldun ayseegul_20 ben 5 bucuklen öğrendim hastaneye gittiğimde ultrasonla baktı keseyi gördü iki hafta sonrada kalp atışı için gidcem bide kan aldılar tarama testi için
Bianne ayseegul_20 Bence düşüklerin alttan bakilma ile alakasi yok çünkü benimde 2 düşüğüm oldu ve ben ilk haftalarda kimyasal mi dis gebelik mi vs. Gbi problem olma ihtimaline karsi alttan bakti dr.um ve hic bi problemde olmadi cok şükür. Bilimsel olarakta alttan muayenede düşük tehtidi oluşturacak bi durum olsa zaten bakmazlar
ayseegul_20 Doktorum baya talep goren yogun bi doktor.Ben dedim araya alamazmisiniz deger 3000 lere geldiginde gorulur demistiniz benm degerm 5000 kusurlarda dedm randevu gününden dolayi degil keseyi daha net gorebilmek adina diyorlar
Fatmisko ayseegul_20 ben 6+1 günlüktü gittiğimde kalp atışı vardı kese nasıl görünmüyo ve değerin gayet yüksek🤔
ayseegul_20 Fatmisko daha muayene gitmedim ki.Sozde bugun degerin 3000 lere cikinca gelirsin diyorlardi değer 5000 lerde haftaya sali daha net olur o zaman gelin diyorlar
Fatmisko ayseegul_20 canım benim 5000 de kese vardı hemde baya büyüktü görünmesi lazım seni oyalıyolarmı napıyolar anlamadımki ilginç bişey
ayseegul_20 Fatmisko simdi baska doktordan aldm randevuyu onlarda vajinal bakmiyorlarmis üstten bakıyorlarmış ke di doktorum vajinal demisti
ayseegul_20 BASKA doktordan aldim randevuyu carsamba gunune.surekli doktor degistirme taraftari da deglm aslnda ama bu sefer gerçekten canmi sktlar
Cansdfn ayseegul_20 olabilir kuzum istersen bekle istersen başka doktora git ama kesesi rahatlıkla goZukebilir bebeginin😍