Anneyimmmmm 34 haftalığım doktor bebek hala ters dedi baş hekimlikte bebeği el ile dündürebileceklerini söyleyip 1 saat sonra ya randevu bu konuda bilgisi olan varmı veya yaptıran Bi zararı varmı dır ki acaba 🤦♀️
Tugba1234 Anneyimmmmm karnini el ile cevirmeye mi caliscaklar acaba ona benzer bisey duymusdum sonucu yazar misin cikinca merak ettim
Thecrown Anneyimmmmm zararlı siye biliyorum benim 37 de döndü çok araştırmıştm doktorun bu konuda ciddi bir şekilde ehil olması lazım size iki yazı bırakıyorum bu teknikleri uygulayınca döndü benim bebeğim 34den itibaren uygulamaya başladım. http://blogcuanne.com/2010/12/29/bir-bebegin-donme-oykusu/ Bu yöntemlere ve bunlara bakabilirsiniz tabi doktor onayında https://www.google.com.tr/amp/s/mhthayat.haberturk.com/haber/haber-amp/1049223-gebeligimin-34-haftasi Bi de inşikak süresi okudum sürekli secde ayetinde secdeye gittim. Eski ebeler sabunla banyoda karında aşağı doğru yönlendirme yaparmış omu da denedim 37. Hafta da döndü çok şükür en önemlisi inandım ve bebekle sürekli konuştum
KubSav33 Anneyimmmmm bende bebegimin dondurelecegini ilk defa duydum ben yirmi dort yasindayim kendimde makat dogummusum o sekilde dogumum olmus doktorumuz cok iyimis ama normal dogum olmus bi de annem oyle anlatirdi
sydtns Anneyimmmmm öyle yapanlar varmış ama hiç tavsiye etmiyorlar dönmüyorsa dönmesin zorlamayın. İlla normal olacak diye birşey yok ki ya kordonu kısa vs diye dönemiyorsa bebeğinizi niye riske atıyorsunuz. Benimde en başından makat duruş dönecek gibi durmuyor dedi doktorum 32. Haftadayız ama dönmese dahi asla müdahale ettirmem iyi düşünün
Nursemomm Anneyimmmmm yapacak ekibin çok uzman olması lazım yoksa hayati riskleri var bebek açısından tam güvenmeden o riske girmeyin bnm kızımda tersti araştırım ama bu konuda uzman bulamadığım için tiske etmedim
Sebogelin Anneyimmmmm avrupada ters bebeği elle çeviriyorlar yani masaj yapa yapa döndürüyorlar bebeği. İnternette videosunu da izlemiştim bi yazın çıkar heralde