Merhabalar, ben 37 haftalık hamileyim. Sabah kalktığımda camasirimda tirnak kadar kan vardi. Ama hamilelikten kaynakli hemoroid mi kanadi yoksa nişan miydi anlayamadim. Daha erken degil mi nişan gelmesi icin. Halk arasinda kiz cocugu erken gelir, erkek gec gelir diye bi inanis var. Dogru mu acaba bu?