Meryemabf Elikkk arkadaşım 4 kg 58 cm normal doğurmuştu bende normal doğurdum da benimki 2570 doğmuştu 😂
ozgezcn Elikkk arkadaşımın bebeğine 4 kilo demişlerdi ama 3500 kilo doğdu normal doğum ile 39+6 da 🤗 Kilo konusunda eksik veya fazla olabilme ihtimali olabiliyor.
Asenaa Elikkk normal doğumla 4 kilo doğurdum canım ilk doğumumdu ve zor olmadı ama tabi yapı meselesi kendine güveniyorsan yapabilirsin ☺️
Asenaa Elikkk inşallah ben kendimi hep normal doğuma odaklamistim öyle de oldu çok şükür sende kendini motive et yapabilirim bebeğim için en iyisi bu olucak de olur inşallah 😊 ben şimdi ikinciye hamileyim yine normal doğum istiyorum rabbimin izniyle