Çatlakları önlemeye yardımcı jel kullanıyorum arkadaşlar 25 haftamdayım şuan henüz çatlağım yok çok şükür göbeğinde çıkmadı zaten iç karnım geniş herhalde 4 kg aldım ama yinede önlem almak istediğim için 15 haftamdan sonra bu kremi kullanmaya başladım günde bir kez sürüyorum göbeğine ve basenlerime ben eczaneden aldim ama eczaneden pahali almışım 180 tl normal fiyatlarını bilmediğim için arastirmadimda hemen aldim fakat internette daha ucuz daha öncede gratise flan geldi 100 tl civarı olması lazım tavsiye ederim. İyigünler diliyorum