Merhaba hanımlar 37+4 olduk artık doğurmak istiyorum çünkü bebeğim iri 37. Haftada 3.500 kiloydu, doktorum eğer doğmazsa 38+5 sezeryan tarihi almamı önerdi çünkü büyümeye devam ediyor sezeryan olmak pek istemiyorum :( 30. Haftadan beri erken Doğum riskim var diye beni pek hareket ettirmedi ama çok şükür doğmadı oğlum. O zamana kadar pilates ve yoga yaptım. Ama Doğumu tetikleyen bildiğiniz neler var. Çok hareket edemiyorum ağrılarım çok fazla kasılmam çok fazla haftalardır. Ama gelmiyor fikir verin lütfen /: