24 haftaligim sabah kahve renginde bi leke gördüm tuvalette bende zaten plasenta previa var bebegin kanama görmedim doktor kanama olursa acil dedi simdiye kadar da böyle bisey yasamadiydim normal midir sizce doktora yazdim henüz cevap gelmedi zaten uzun haftalardir progesteron fitil kullaniyorum bi hafta önce kontroldeydim hersey iyidi