Zamanlagelen doktorum normalde 22. Haftada yaptirmami istedi. Bunun nedeni de bebegin kalbinin kapaklarindaki gelisimi bu haftada tamamlaniyormus.
Fakat, yapilan testlerle 16. Haftada bebegimde bobrek genislemesi gorunce perinatoloji doktoru, 19. Haftada cagirdi beni.
Riskli durumlarla da ilgisi var, doktorunla da ilgisi var diye dusunuyorum. Gozlemledigim de genelde iki kez gidiyor insanlar tekrar cagiran doktor oluyor erken gittiysen.