Merhabalar, ben 11 haftalık hamileyim ama dün sabahtan beri sağ kasığımda bıçak batması gibi bir ağrı var genelde ayakta veya tam yeni oturduğum anda çok canım yanıyor. Ara ara hafifliyor ama ayakta bi 5 dk durursam yeniden şiddetleniyor. Gece acildeydik kan ve idrar testi yapıldı bişey çıkmadı bunla ilgili yaşayan veya bilgisi olan varsa beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim... teşekkür ederim 🙏