Kalbiminsesi Kizlar benim sekerim cikti 3 haftadır diyet yapiyorum hic kilo almamisim hatta 500 gram vermişim sekerli huc bi tatli yemedim meyve fln yedim arada kacamakta yaptm ama.niye boyle oldu
Sedakolcu Kalbiminsesi şekerim var canım diyet yapıyorum bende kaçamak yapıyorum 31 haftalığım 5 kilo aldım sadece oda verdiğim kiloyu aldım bebeğimin aldığını söyledi doktorum
Aysebkr1258 Kalbiminsesi 38 haftalık hamileyim sadece 5 kilo aldım bebek, eşi ve suyu bana hiç kilo yok Gayette sağlıklı ilerledi hamileliğim sen almasan bile bebek alıyor merak etme
Mehtap_Kaya90 Kalbiminsesi ben 11 haftalığım sürekli kusuyordum ve hiç birşey yiyemiyordum ve günlük 500 gr kg kaybediyordum. Dr. Bana dedi ki sen suyunu iç 3 ay bişey yiyemesen de bebeğin kilo alır korkma dedi insan vücudunda her vitamin için ayrı birer tüp var ve her tüp de 3 ay yetecek miktarda depolama yapar korkacak bişey yok dedi.
honey Kalbiminsesi kilo almamak için ne yaptınız, ne yediniz, ne yemediniz tam olarak ? Benim şekerim yok ama 30.haftamdayım ve kilom azcık fazla gibi, bende bundan sonra çocuk alsada ben almasam diyorum :)
Kalbiminsesi honey ben diyetisyene gittim canim zatn zayiftim ben 52 kilo ile hamile kaldim ama sekernolunca mecburi diyet yapiom yoksa hic dikkat etmiodum canim ne cekiosa yedim
Mehtap_Kaya90 honey canım o senin vücudunla alakalı ne yaparsan yap kilo almaya müsaitsen sadece meyve de yesen hem çocuğun gelişir hem kendin kilo alırsın hamilelik normal zamanda ki gibi olmuyor ki ben günde 3 saat spor yapan insandım şuan bulantı kusma ağrılar falan yerimden kalkıp evimin işini zor yapıyorum mesela
Zeyno16 5ayın içindym çok şükür kilo almdm😀hatta 4kilo vermştm umarım böylde gider bebğm gayet iyi boyu kilosu o yüzndn sıkıntı yok
honey Zeyno16 ay ne güzel maşallah kilo almıyorsunuz :) Ben zayıf hamile kaldığım için biraz fazla kilo aldım, o yüzden takıyorum :(
Kalbiminsesi Zeyno16 bende 4 ayi gecince almaya basladim.once almamistim.sorna birdn 5 kilo aldim oda sekerdenmis birden
Zeyno16 honey normlde zayıf değilm ama ya😀 boy 162 kilo 70di snra 66aya düştm o yüzden çok almak istmym
aylaacetin Kalbiminsesi o kadar fark olur canım bendede şeker var diyet yapıyorum doktor kilo vermemen gerek sadece 2-3 kilo alsan doğuma kadar yeter bize dedi bu arada 34.haftadayım 58 kiloydum 1 hafta sonra çağırdı 57ye düşmüşüm ama onun önemli olmadığını söyledi şuandada biraz artış var hatta ☺️
Snmm41 Kalbiminsesi kilo almaman çok güzel bebeğin aliyordur mutlaka keşke bende almasam 19+4 teyim dokuz kilo aldım 😏🙈
Zeyno16 Kalbiminsesi ya zatn 20.haftdn sonra alınıynş ama mesele az az almak ama şeker zor ya diyet yapyomsn
Dorukunannesi95 Kalbiminsesi 20.haftama giriyorum 5 aylik olduk toplamda 1-2 kilo almisim ki vücudum kilo almaya cok meyilli. O seker icin nasil bi test yaptin camım kacinci haftanda yaptin ben henuz yapmadim
Oykuuu Kalbiminsesi bendede şeker var 22.haftamdayım hem dikkat ettim hemde aşırı kusmalarım oldu sekiz kilo verdim Hala da öyleyim hiç almadım