12345678 Merhabalar🤗 10+2 haftalık olduk biz 🤭 fakat 4 gündür çok fazla karın agrım var doktora gitmekte biraz inat ettim karın agrısı olur büyümekte bebeğim diye artık yavas yavas gidip geliyor agrı sizce bu normal mi? Yoksa endişelenip gitmelimiyim?