Emineozdmrr Doğum iznine hangi haftada ayrıldınız ve Doğum parası için daha önce kaç Yıl çalışmış olmamız lazım
Nur___ Emineozdmrr genel olarak 32.haftada d. İzni alınıyor ama doktor raporu ile bunu biraz daha uzatabilirsiniz sağlığınız açısından sıkıntı yoksa
eypo Emineozdmrr 32+0 da doğum iznine ayrıldım ama istersen 37. Haftaya kadar çalışabilirsin.Doğum parasının alınabilmesi için 90 iş günü priminin sgk ya yatmış olması gerekir
Dilosunuguru https://www.ssk.biz.tr/ssk-dogum-parasi/ günaydın bu sayfada detaylı açıklama bulunuyor 😊 bildiğim kadarıyla doktor raporuyla 37 haftaya kadar çalışabiliyorsun. Umarım yardımcı olmuştur 😊
Emineozdmrr Dilosunuguru teşekkürler şimdi ben 32 . Haftamda doktordan rapor alıp onu iş yerime mi onaylatacağım veya Doğum yapıncaki belgemi mi onu tam anlamadım
Dilosunuguru Emineozdmrr şimdi sen 32. Haftanda herhangi bir sıkıntın yoksa çalışmak istiyorsan doktordan 37.haftaya kadar çalışabilir raporu alıp iş yerine vermelisin 😊
Emineozdmrr Dilosunuguru Doğum parasında herhangi bir kesinti olmaz değil mi 112 gün üzerinden hesaplanıyor