Kizimveoglumm Kızlar göğüs altında göğüs kafesinde batma var bugün oldu daha önce böyle bişe yaşamadım başına gelen var mı ne olur birşey yazın 🙄😥😥😥29+5 haftalıgım
Lidya Kizimveoglumm Kaburgadan bahsediyorsan ağrısı canıma okudu diyebilirim.Şimdilerde bide kaburgada uyuşma karıncalanma hissi başladı,her hafta değişen acıda level atlama turlarındayım 😒
Adelimm Kizimveoglumm 31 haftadyaım bende de aynı sıkayet var bugün kontrolum vardı doktor olacak seyler kendını hazrla kaburgaların bıle batmaya baslıcak dedı normal yanı canım sıkma canını
Kizimveoglumm Leylaekinci ilk defa oldu bugün biraz fazla yürüdüm ondan olabilir mi acaba dinlenme fırsatım olmadı daha yeni uzandım 🙄🙄🙏🏻
persephone Kizimveoglumm 30+2 deyim bende de oluyor . Sanırım bebeklerin büyümesinden kaynaklı bir batma sanki kaburgam kırılmış gibi .
Kizimveoglumm persephone evet evet aynı öyle bir his sol tarafımda oluyor benim çok korktum kalp de solda ya insan korkuyo 🙏🏻😏
Aslannnn Kizimveoglumm canim ben 24. Haftadan itibaren doguma kadar cektim onu doktorum kalsiyum ilaci vermişti biraz hafiflemisti
SeNeM Kizimveoglumm 24. Haftadayım bende bugün yaşadım onu.. nefes alırken bile acıyodu. Biraz hava aldım sonra uzandım hafifledi ve geçti.