OzgeSrc Arkadaslae birkac gecedir uyandigimda bebegin yumruk seklinde sag tarafimda sıkıca toplandigini farkettim dokununca agriyor karnimda bikac gundur cok sert normalmi ? 25. haftadayiz bu arada
Anneyimmmmm OzgeSrc bende de dün geceden beri aynı şekilde sağ tarafıma hiç yatamadım yumruk gibi olduğu için. Şuan nst ye gircem bakalım aynı şikayetten sana da yazarım canım
35shereliz OzgeSrc kendini çok yorduysan ağır kaldırdıysan vs olabilir onun dışında sürekli öyle ise doktoruna danış canım onyönlendiriyor nts için
bilnazo68o OzgeSrc ben bebegimin adini topac koyucam nerdeyse :D okadr cok oluyoduki bende.doktora dedim magnezyum kalsiym verdi. eskisi gibi toplanmiyorr.sancilarmda gecti .suan 30 haftaya giricez
OzgeSrc Hulyalp yarin kontrole gittigimde doktora soylerim uyku tutmadi gece hep arastirdim erken dogum riski yaziyordu korktum :( bu haftalarda nst cekiliyormu canim ?
Hulyalp OzgeSrc kasilmalarim var dersen cekerler canim. Insallah sadece bebek toplaniyodur kasilman sancin cikmaz
OzgeSrc Anneyimmmmm gecmis olsun canim mutlaka yaz merak ediyorum :/ ayni dedigin sekilde yasadim bende
OzgeSrc 35shereliz Yorulmadim ama skntili stresli bigun gecirdim insallah bisey yoktur karnim hala taş gibi yarin soracagım insallah :/
OzgeSrc bilnazo68o bende bi o haftalari gorseydim rahatlayacam 🙂 sknti yaratmadi yani. herkese magnezyum vermis bende yarin sorcam
Canoglumbenm OzgeSrc bebeğin toplandığı zaman sancı gibi bir ağrı geliyorsa o zmaan ihmal etme. Ama sadece bebek toplanıyor ve hiç ağrın olmuyorsa bu normal cnm
OzgeSrc Canoglumbenm canim toplandigi zaman dokununca bi aci agri hissettim. Simdide toplanma tok ama karnim asiri sert nefes almakta gucluk cekiyom bugün 😐
OzgeSrc Canoglumbenm canim toplandigi zaman dokununca bi aci agri hissettim. Simdi toplanma yok ama karnim asiri sert nefes almakta gucluk cekiyom bugün 😐
polyanne OzgeSrc canım benim de öyle oluyo 31. Haftadayım doktorum toplandığında kendini geri bırakıyorsa sorun olmayacağını söylemişti
OzgeSrc polyanne Insallah benimde oyledir kuzum biraz rahatsiz etti karnim tas gibi geceden beri yarin sorcam doktora insallah
Ebruliiii OzgeSrc bir haftadır bendede oluyo bazen toplandıktan sonra bi anda bıçak saplanır gibi oluyo perşembe kontrolüm var bakalım