Emineozdmrr Ayazinannesiyimki hayırlı olsun bizde ayazı bekliyoruz Allah’ın izni ile biz Eylül’de kucağımıza alacağız 😊😊
sydtns Ayazinannesiyimki nasipse bebeğimizin adıda Ayaz hayırlısıyla gelsin allah bağışlasın evladınızı
AyazEfeninannesi Ayazinannesiyimki benim oğlumun adı da Ayaz Efe olacak 37+1 deyiz dört gözle heyecanla bekliyoruz artık inşallah güzel kolay bir doğum olur hepimiz için ☺️☺️
GKBR2 Maşallah🧿 sağlıkla sıhhatle huzurla mutlulukla büyüsün inşallah 🙏🏻🥰 tadını çıkar artık evladın kollarında oooh ☺️